Update

Hejj! Jag har som sagt varit hos Wafa ikväll. Vi gick och plockade körsbär ( eller jag plockade dom, jag klättrade upp i trädet som en liten apa :P haha), kollade på en väldigt skum film, åt massa god mat (som vanligt när jag är med Wafa :P) och så bakade vi äppelpaj tjockisar som vi är! It was fun! :) Imorgon börjar min "diet" igen. Jag har faktiskt gått ner 1 kilo på bara den här veckan (har inte ätit några sötsaker och inte massa fett heller) Och jag började för exakt en vecka sen. Jag ger mig själv 1 eller 2 dagar att "synda" på för om man inte får det man vill ha nångång så kommer man ju tröttna. Så både igår och idag har jag inte "bantat" och jag har märkt att om man väntar en hel vecka med sötsakerna så njuter man typ miljarder gånger mer när man väl får dom! Haha....It's an  Obssesion, i know..

Skinny is Pretty



Mysig bild! Får mig att vilja åka utomlands... ovanligt va ? ;D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

Låter väl bra .. :) Kolla in min blogg och kommentera =)

2008-07-13 @ 18:25:35
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: Wafa

Hahah, my little monkey :D

2008-07-14 @ 01:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0