Here i am once again! :)

Hej hej! :) Jag vet, jag suger på att blogga nu för tiden! Jag ska bättra mig jag lovar! Men jag har inte suttit vid datorn nått, det är därför!

Igår var jag med mina kära kompisar på stan hela dagen.. Köpte lite grejer, som jag kan visa sen! Det är värsta rean på stan ju!! Skynda o fynda säger jag bara :) Hehe. Jag köpte ett par chinos, ett linne och ett skärp! Jag är jättenöjd! (Fast inget som jag köpte var på rea :P men jag är glad ändå! :D Efter stan igår så åkte jag hem till michelle. Vi åt och bakade dumlekaka och drack té. Det var jättemysigt! Och jag sov över där också. Men eftersom hon jobbar så fick jag gå upp tidigt imorse och åka hem.
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit med min lillebror lite :) Och jag funderar på att åka till någon lekpark eller något med han, för då blir både han och mamma glada. Plus att jag inte har något bättre för mig..

Just det ! Här är dagens outfit som han hjälpte mig att fota, haha gullig, framtid som fotograf kanske ;) ? Vi upptäckte att det finns en massa smultron på hela vår tomt! Väldigt somrigt, och väldigt gott! Kanske får bli en smoothie till lunch. :)


Jag har på mig: Chinos(nya!) och linne från gina tricot. Skärp(nytt!) från BikBok. Schal som jag fick från nishat, skor från skopunkten.  Sen så fick det även bli en bild på de goda smultronen och på min brosha! :)

Nu så tjatar min lillebror ihjäl sig på att han vill åka till lekparken och massa, så nu måste jag gå!
See ya ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygg sjal igen!

2008-07-04 @ 01:01:00
Postat av: paula

thankyou! :)

2008-07-04 @ 10:48:05
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0