Barnvakt

hej hej! Kom nyss hem ifrån Madde, men snart ska jag iväg igen. Jag ska nämligen träffa några barn som jag ska sitta barnvakt åt lite i sommar! Lite drygt , men it's worth the money :D hehe. Surt att Sverige förlorade igår. Vem kunde ha gissat att Ryssland var bra lixom? :O Aja.. det är inte som att jag bryr mig om fotboll egentligen så det gör inte mig så mycket ;P
Efter jag har träffat barnen så ska jag hem och så kommer Michelle hit :) Kul att träffa henne! Känns som vi inte har träffats på hundra år. Hahah fast det var förra veckan :P men men.. ni fattar. Hon sommarjobbar just nu , så jag antar att hon har fullt upp, det är därför vi inte hinner ses så mycket.

Jag hittade btw en jeansjacka igår. Mammas gamla typ. Den såg inte riktigt ut så som jag hade tänkt mig, men den kanske funkar ändå. Jag kan visa er den sen ! :)


Haha , såhär heter gatan madde bor på. xD Jag som har sämst humor tycker att det är skit kuL!! xD

Nu måste jag skynda mig. Så jag inte kommer sent!
Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0