Båttur

Hallå hallå.
Idag har det vart typ 30 grader ute = varmt som fan med andra ord. Jag och min familj + mina danska släktingar har varit ute med våran nya båt! Jag låg och solade för det mesta men ett dopp blev det iallafall! :) Trevligt trevligt..
Jag har bränt mig och fått solexem som vanligt´.. men men det går över: och då blir det brunt :)

Jag känner verkligen att sommarlovet bara kommer närmare och närmare and i can't wait ! Det kommer att bli såå kul i sommar !! Även fast jag inte ska åka någonstans!!! Fast en resa till spanien skulle ju inte direkt skada.. Men men .. Jag får njuta av solen här hemma istället !!

På söndag (8 juni) så är det audition på DC till en street-grupp... Jag funderar på att gå.. Eller jag ska nog gå dit i vilket fall som helst men jag vet inte om jag ska audition än.. Vi får se :)

Nu måste jag gå och duscha, sen blir det hemmakväll ikväll igen och vara social med "danskarna"...(lite boring)

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Well maybe i will come and keep u company tomorrow :) Btw, bilder plz? det blir mkt roligare.

2008-06-06 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0