Filmsugen?

Igår kl 00.00-02.35 så gick coach carter på 4an. Den är bra ! Jag satt såklart uppe mitt i natten och kollade på den :P

Jag älskar att det alltid går massa filmer nu på sommarkvällarna! Har man inget att göra, så är det ju bara att sätta sig och kolla på film! Man slipper till och med gå och hyra en! :) Det jobbiga är bara att det går många bra samtidigt. Och jag brukar ha väldigt svårt att välja! :P

Ikväll går Mona Lisa Smile och The Princess Diaries 2. Jag tror att jag ska se Mona Lisa Smile men jag är fortfarande inte säker... Är det någon som har sett princess diaries? Är den bra? Hjälp mig, vilken ska jag se? Vilken är bäst?
Aja, för er som är film-sugna så går Mona Lisa Smile3an kl. 21.00 och The Princess Diaries på TV4 + såklart samma tid; 21.00 :(

                           

Have a nice movie-night!
(Och om ni ska göra nått ännu roligare så have a nice night you too!)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mona Lisas leende är MYCKET bättre. Tro mig. En prinsessas dagbok 2 är inte så bra. DÅ är Mona Lisas leende mycket bättre ! Iallafall va jag tycker :P

2008-06-15 @ 20:02:01
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0