Fotboll.


Hejsvejs. Ikväll blir det fotbollskväll med tjejerna igen. Vi kanske ska till en pub på landet (där min kompis Madde bor) och kolla. Lantisarna blir tydligen galna när det är sverige-matcher så det lär ju bli en skön stämning! Sen kanske jag sover hos Madde..Vi får se ! :)

Idag har jag inte haft mycket för mig...det blir ju lätt så när det är pissväder ute. När ska våra Sunny Days komma!? :( Det är ju exakt som det var förra året i år igen: Soligt och vackert väder ända fram till avslutningen, sen så slår det om och blir pissväder när det väl är sommarlov. Kunde det inte ha blivit tvärt om istället?? Aja .. man kan ha kul ändå i guess.. men inte lika :P




Så soligt var det i våras. Vart är solen nu :( !?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0