Frågor

Eftersom jag har så extremt dålig fantasi idag så tänkte jag att jag kunde fylla i en liten lista med frågor som jag hittade på en sida..så kanske ni alla får reda på någonting som ni inte visste om mig. Heheh.. eller inte.. aja jag har tråkigt iaf.

HAR DU POJKVÄN?
Nej

VEM SPOTTADE DU I ANSIKTET SENAST?
Jag tror inte jag har gjort det nån gång..

HUR TIDIGT STIGER DU UPP?

Nu på sommaren är det väldigt olika, ibland 9 ibland 2

VEM ÄLSKAR DU MEST?
Min familj och mina vänner

VILKA HATAR  DU?
Vet inte.. Terrorister ..? (stavning?)

VEM/VILKA VET MEST OM DIG?
Min kära syster tror jag nog.

VART TRIVS DU BÄST?
På semester i något coolt land!

SENASTE INKÖP?
Stimorol Senses tropical twist tuggumin (As-goda! Pröva!)

VEM RINGDE DU SENAST?
Michelle

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Svart T-shirt, turkos-vit schal och jeans

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Jag vet inte än.. nått kul hoppas jag!

ÄR DU SERIÖS?
Ibland, ibland inte ;P

TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?
Ja men det är såklart trevligare med någon bredvid ;)

VILKEN TJEJ GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
Det är fler än 1 som jag gillar bäst :D (You know who you are !)

VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
hmm.. ingen ? :P haha

HUR MÅNGA SYSKON HAR DU?

3 helsyskon, 1 halv och 2 låtsas...

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
Blondt :) (blondes have more fun ;D)

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
Jag vet faktiskt inte, när jag frågar folk så säger alla olika.. En blandning av blå,grönt,grått och gult.

FAVORITFÄRG?
Rosa!

ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?
Jag är uppväxt på många ställen, har flyttat runt ganska mycket. Men stan antar jag..

HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?

Utländska och utländska.. båda är födda och uppväxta i sverige men mamma är dansk och pappa är finsk & kroat

TYCKER DU OM DIN PAPPA?
Ja

GILLAR DU ATT LAGA MAT?
Yes, jag är bäst på det ;D

HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?

15 eller mer

VAD HAR DU PÅ MACKAN?
Allt möjligt!

VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?
Choklad och Sura saker (inte för sura dock)

HAR DU NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR?
Inte vad jag har märkt

VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?
Madde

BRUKAR DU BLI FULL?
Ibland :P

BÄSTA GLASSEN?
Ben&Jerry's och Baskin Robbins

VAR HAR DU ONT?
I min käke (för mycket tuggumi)

VEM ÄR BÄST JUST NU?
Min vovve :D

ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?
Yes

SKOSTORLEK?
40 .. Jag vet , clownfötter..

VILKA BOR DU MED?
Min mamma, hennes pojkvän, hans barn och mina 2 bröder

VAD HAR DU I DITT FÖNSTER?

En lampa och massa tidningar

ÄR DU ROMANTISK?
absolut ;P

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
4

HUR MÅNGA CONVERSE ALLSTARSKOR ÄGER DU?
Inga..?

NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG IKVÄLL?
Vet inte.. tidigare än igår kväll hoppas jag!

Pusshej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tycker såna här listor är roliga, även om de är lite töntiga! Coolt att jag vet mest om dig. Vi är coola.

2008-06-28 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0