Freedoom!!

HEJ ! :D Jag är så himla glad just nu! Och jag ska berätta varför.
Kommer ni ihåg att jag sa att jag hade mycket att göra i skolan nu, veckorna på slutet. (Anledningen till min lilla "bloggpaus") NU är nämligen allt klart! Alla uppgifter är inlämnade, alla prov är gjorda, betygen är mer eller mindre satta. Vi har ingen till dag i skolan (förutom avslutningen på måndag!) I'M SO HAPPY! Sommarlov here i come !
 
Så nu lovar jag er; inga fler bloggpauser eller liknande, i'm back and i'm back for good :D

Jag ska lägga upp lite sommarbilder och så snart hade jag tänkt, och även berätta lite mer vad jag har gjort senaste tiden! :)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Blä. jag vill också ha lov. lite iallafall.

2008-06-03 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0