Godmorgon!

Godmorgon godmorgon. Jag vet, lite sent att säga godmorgon, kl är lixom 1. Men jag vaknade nyss så det är morgon för mig! :) Det är ju sommarlov ! :D
Jag sitter här och dricker mitt morgonkaffe :) Finns det något bättre? I love it. Jag är på väldigt bra humör idag, även fast det regnar ute. Och så fryser jag till och med lite, det var längesen man gjorde. Så jag sitter med täcket virat runt mig :)


Okej, riktigt så ser inte mitt kaffe ut, men det var en cool bild, det måste ni erkänna ;D

Idag ska jag som sagt på nån övningskörnings-grej. Mitt mål är att övningsköra mycket i sommar ! Och sen på vintern också, så kan jag förhoppningsvis ta körkort sen när jag blir 18 i februari. Inte såå långt kvar! :D Värsta kul !! yaay!
Sen ska jag även försöka hinna med att tvätta min hund idag. Han är ganska smutsig. Haha. Efter övningskörningsgrejen ska jag nog träffa tjejerna på stan och så blir det nog någon form av fest ikväll. Nu har nämligen alla vi fått sommarlov (Vi går i olika skolor, slutar olika dagar) så det ska vi fira ! :)


Nu måste jag göra mig iordning lite! :)
Have a nice day cuties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0