Grabbkväll med tjejorna



Hej hej ! ;)
Ikväll har jag varit med tjejerna. Vi har kollat på fotboll - Sverige Grekland. Fast vi satt mest och stirrade på snyggingarna; Henrik Larsson bl.a.!! (I bakgrunden på bilden) 2-0 till sverige! Härligt !! Vi satt som riktiga grabbar och var ganska insatta i spelet! :) Haha duktigt ;P
Vi åt en massa onyttiga saker till matchen och nu känner jag mig helt proppad.. aja jag får börja banta imorrn helt enkelt ! :P Hahah .

Imorgon ska jag på övningskörnings kurs eller nått sånt där. Det kommer nog vara riktigt tråkigt, men jag ska ha kul imorgon kväll så det jämnar vell ut sig !(Vet dock inte helt säkert vad jag ska göra än)

Vet ni!! Jag har fått ett litet sommarjobb. En av min mammas kunder (Hon är frisör) ringde och frågade mig om jag eventuellt ville sitta barnvakt åt hennes barn i sommar !! Plus att vattna deras trädgård när dom skulle resa bort i Juli (Om det blir för lite regn) :) Yes ! Lite extra-knäck i allafall !!! Plus att jag ska passa min lillebror (6år) nu, dom första veckorna av sommarlovet och det kommer jag nog också få lite för !! :D PLUS att jag kommer att få pengar för mina betyg. (eftersom dom blev rätt bra !) Allt det här betyder bara en sak : SHOOOPPIIINGGG !!! :D åååh då kan jag köpa en massa fina sommarkläder. Som ni nog alla vet att jag är galen i vid det här laget. hihih

Jag fick MVG i Geografi, Samhällskunskap, Svenska och Engelska. VG i Matte, Historia och musik. G i spanska , och sen i Naturkunskap och Idrott vet jag inte vad jag har fått än, men det får jag veta när de skickar hem betygen!! :)
Hur som helst så får jag förhoppningsvis en liten slant för betygen! :) I worked hard for them!
Jag har förbättrat mig som FAN sen i 9an! Kul kul !!!

Nu ska jag nog gå och lägga mig.

Pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0