Halvårs-jubileum

Jag kom på nyss att jag har haft den här bloggen i ett halvår nu! Det måste firas!.. på nått sätt.. jag får komma på något :P Men jag har dock inte bara bloggat i ett halvår. Jag har varit bloggerska (älskar det ordet xD) i lite mer än 2 år nu! Om man bortser från en paus på 2 månader (När jag slutade med min gamla blogg och började med den här). Så vi säger två år istället. (Började i Mars 2006) :) Kul kul.. Jag trivs ju så bra så jag har inga planer på att sluta. 3 år here i come ! ;D

Morgonen började med en grapefruit ;) ... och kaffe (jag vet jag är sämst, jag som skulle hålla mig ifrån det). Sen så har jag även tvättat min hund.. Även fast han var nytvättad för några dagar sen. Anledningen är det regniga vädret. Bara han har varit ute en gång så blir han ju as skitig! Har man en vit hund så har man. Men det är jag glad för, för då ser man ju ialafall när han är smutsig! Till skillnad från om man har en svart hund, då syns det ju inte lika mycket.



Där har ni en bild på min lilla lurvboll! :) Han börjar bli värsta gammal! Han fyller 8 år i år, altså 56 hundår! Hahah en gammal gubbe helt enkelt. Haha det är dääärför han är så tjurig hela tiden... Nerå jag skoja :)

Jag måste komma på något kul att blogga om idag altså, eftersom jag kom på att jag har haft bloggen i ett halvår.. Vi får se! :)
Puss
/Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0