I'm in a good mood
















Random bild som togs igår när jag fotade dagens outfit. Tyckte det blev så härligt med trädet i bakgrunden!

Goodmornin' ! :) Jag har precis ätit frukost: Jordgubbar och iskaffe! <3 Det var väldigt gott det! Idag ska jag in till stan och shoppa :D Eller jag ska försöka iaf.. Jag behöver lite nya sommar tröjor/tunikor. Så vi ska se om jag hittar nått fint! :) Det är ju dessutom rea också!! Grrreeat !! I love shopping! . Fast vem gör inte det !? ;) Solen skiner idag, fast det är dock lite moln påväg ser jag.. Men det är ju skönt att det inte regnar iallafall!

Fast innan jag åker till stan måste jag duscha m.m. plus att jag ska pröva att epilera mina ben med min nya epilator!! I'll tell you about it later, om det gör ont m.m.

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

When are you not in a good mood? Du skriver det typ varje dag? :P Haha. Och att du ska shoppa.

2008-06-26 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0