Jeansjacka

Jag kommer ihåg att för några månader sen när folk sa att dom ville ha en jeansjacka, eller att dom tyckte det var snyggt och så, så tänkte jag Va? Jeans jacka ! Fan vad fult ! Men it's actually starting to grown on me, och jag skulle själv till och med kunna tänka mig en! Jag ska rota lite hemma och titta om jag hittar nån gammal, men annars så klickade jag runt lite på internet, och man kan få ganska snygga för ca 300:- eller mindre! Jag diggar iaf jeansjackor just nu!




Kolla in den här söta bloggerskans jeansjacka! I love it!
Bild: http://lisaplace.devote.se


Vi får se hur det blir.. men man kan säkert få en snygg second hand ! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0