Jennifer Lopez fever

Hej hej ! Idag har jag varit ute med båten hela dagen med min familj. Jag har faktiskt fått lite färg! Det passar ju bra till avslutningen och allt (imorgon :D) Jag missade audition, men det gör inte så mycket.. Next time. Då kanske jag är bättre också=större chans att komma med ! :D
Resten av dagen idag så ska jag bara vara hemma, ta en långt bad och kanske kolla på nån av de mysiga filmerna som går ! Det är nämligen Maid in Manhattan (aka kärleken checkar in) ikväll kl. 21.00 på 3an, och så är det Shall we dance på tv4plus kl. 21.05. Hahah gillar dom J-lo på nått sett eller vad är grejen lixom? :) Jag klagar inte.. jag tror att jag ska se shall we dance, för maid in manhattan har jag redan sett så många gånger. (Jag har ifs sett båda, men shall we dance är mysigare.. tror jag. Det var längesen)



Haha jag undrar varför hon alltid spelar in filmer med gråhåriga män :P (se ovan) Lite kul ! :) okej inte alltid men i domhär två iaf !

Nu ska jag som sagt gå och ta ett långt bad !! Have a nice evening!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0