Kjolen blir min!

Yay! Jag håller just nu på att beställa kjolen som jag bloggade om för några dagar sen! :) Happy happy!  Sen så måste jag köpa nya jeans också.. fast egentligen behöver jag nytt av det mesta :P men men , jag tar en sak i taget!

Ungefär såhär ser den ut, and i love it!
Jag tänkte köpa en liknande klänning också, men turns out att den bara finns i en storlek och mina boobies var tyvär lite för stora för den. :'( BLÄÄ !! Men jag kan beställa den när jag har blivit smal sen istället ;) mohahaha
Puss!

(Btw jag vet att jag har bloggat onödigt många gånger idag xD, så är det när man är rastlös!)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vill också ha!

Och man kan inte blogga för ofta.

2008-06-17 @ 23:33:47
Postat av: Anonym

HALLÅ du är smal och har värsta kroppen!!!

2008-06-18 @ 16:54:14
Postat av: paula

Andrea: I know visst är den söt!

Anonym: Tack, men inte så smal som jag vill vara!

2008-06-18 @ 17:23:49
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0