Klänningar i massor i sommar!

Det är någonting jag måste ha i sommar : Klänningar !! (Speciellt blommiga & söta)
Jag har fastnat på asos ! Jag kan inte slita mig ! Dom har så mycket fint !!
:
ASOS Floral Mini Prom DressReko For ASOS Naval Button Stripe DressFrench Connection Embroidered Off-Shoulder Smock DressASOS Shirred Waist Cut-Work DressASOS Premium Lurex Embroidered SundressChilli Couture Pleat Pinafore DressASOS Border Print Shirred SundressTFNC Halter Ditsy Floral DressASOS Mixed Trim Chiffon Dress

Okej nu ska jag sluta tråka ut er. Men if you like what you see : ta en titt på asos.com !!
(jag ÄÄÄÄlskar den sista !! Den påminner nästan lite om indian printed dress från kate moss- topshop !! I waant !)

Nu ska jag sova ! puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Skitsnygga allihopa!

2008-06-08 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0