krimskrams

hej :) jag kom precis hem från stan ! Jag hann inte kolla så mycket för jag åkte in ganska sent, men lite småsaker fick följa med hem! Eller "krimskrams" som min mamma kallar det :P Nämligen en jättefin schal och 2 halsband. :) jag har inte hunnit fota det än eftersom jag precis kom innanför dörren men jag visar er snart !! :)  Jag måste verkligen städa mitt rum nu! Det är fullt med kläder och skor och locktångar och allt möljigt på hela golvet!!
Ikväll så blir det troligtvis fotbollskväll hos min kompis Joel.. Vi får se, om jag hinner städa och allt!

Puss ;)



Dagens Köp och även dagens outift. Haha det ser ut som att jag gör något form av "Yo" tecken.. hahah min humor :P
De två halsbanden som jag håller i är de två som är nya, likadana jag vet men jag kunde inte bstämma mig om jag skulle köpa det svarta eller det vita.. så det fick bli båda ;D Det andra halsbandet är gammalt, från Ur&Penn.
Schalen är ny också, visst är den fin! :D Jag och johanna blev typ kära i den ! Vi köpte en var! ;)
Linnet (egentligen en klänning.. fast från början ett linne men jag köpte det i XL så det blev en klänning, vad krångligt det blev...:P) Hur som helst så är det från H&M och Jeansen är mina älskade nya jeans från Killah.
Allt det nya, altså schalen och de två halsbanden är från H&M! My favorite ;D

Nu måste jag städa! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0