Lördag

Hey cuties :) Jag har faktiskt ingenting intressant att skriva om idag.. men men.. jag tänkte att jag kunde "check in" ändå ;). Igår satt jag och läste igenom gamla inlägg.. och då kom jag verkligen på hur bra det är att ha en blogg! Man kan lixom "go back in time" på ett sätt och läsa vad man gjorde m.m för tex. exakt 2 mån sen.. Jag tycker det är så himla bra för då kommer man ihåg dom små detaljerna som man annars inte tänker på, även de små minnena är roliga att komma ihåg, men det är även dom som man lättast glömmer bort, och då är det ju bra att ha en blogg.. Så har man på ett sätt allt dokumenterat :P Hahah jag är lite flummig och trött idag, som ni kanske märker.. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Ikväll ska jag träffa Michelle.. och Jennyfer tror jag :) Men jag vet inte vad vi ska göra än. Nått kul hoppas jag!! <3


Åh jag önskar att mitt hår kunde ha volym och ligga sådär perfekt!!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Märker man inte också att om man upprepar sig då? För du har skrivit typ samma sak en gång innan!

2008-06-28 @ 18:41:04
Postat av: paula

som sagt, inget att skriva om

2008-06-28 @ 19:10:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0