Midsommar!

Hej! Lite ändrade planer.. Jag och Jennyfer bestämde oss för att skita i den där grejen, för vi båda är så sega nu efter midsommar och allt! Hehe.. jaa vi är lata! Men det får man vara ibland!!

Så nu kan jag sammanfatta min midsommar lite kort:

Det började med att tjejerna kom hem till mig, och vi (jag :P) bakade vit choklad-cheesecake!! (Yummy!) Sen gjorde vi oss i ordning och sminkade oss och allt. Vid 4 tiden eller nått så gick vi till en killkompis, som bor jätte nära mig. När vi kom dit så grillade vi, lyssnade på härlig musik m.m. Det var ca 13 personer där: typ mina närmaste kill och tjejkompisar. :) Det var mysigt ! Vi åt god mat, badade i hans pool, hoppade studsmatta och ja..umgicks helt enkelt!

1 2 3 4
5 6 7 8 9 
10 11

1. My girls och jag, fixade och klara! 2.Promenad hem till Joel 3. Siham och Michelle på studsmattan 4.Grillning på gång! 5. Jag och Julia vid Poolen 6. Simon och Rickard chillar i solen 7. Siham jag och Michelle 8. Nishat och Jennyfer by the pool. 9. Julia skrattar, jag posar 10. Markus, Julia, Jennyfer och Siham 11. En ganska suddig bild på när tjejerna badar.

Jag hade på mig: Gul klänning från MQ, Bälte från H&M, Leggings från H&M och Skor från Neu look (Dubai) som inte syns på någon av bilderna kom jag på. Hehe
Anledningen till att jag inte hade bara ben (som hade varit 10 gånger snyggare) var för att jag har fått skumma utslag på mitt ena ben som inte ser så roligt ut.. Så då täckte jag det med ett par leggings! :)

:) Det var det ! En lyckad Midsommar!!

Jag är ensam hemma ikväll (som jag btw ALDRIG är), så jag ska nog bara ta det lungt och njuta av att ingen i min stora familj är hemma! Hahah njuta av tystnaden! ;D

Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Värsta "skärp-i-midjan-trenden" i ditt gäng! Du var snygg btw! Love ur hair!

2008-06-23 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0