Min Sommar <3

Hejhej! Sommaren är MIN årstid. Det är allti då jag mår som bäst, då jag har som roligast, det är då livet leker helt enkelt!! På måndag får jag officially sommarlov och jag längtar längtar LÄNGTAR ! Jag kan inte fatta att jag snart har gått ut 1an på gymnasiet. Tiden går så snabbT !!
Eftersom jag inte har några roliga bilder att bjuda på (eftersom jag inte bloggar från min dator) så tänkte jag att jag skulle hitta på något annat kuligt.. :

Vad ska du göra i sommar: Förutom en båttur på 10 dagar till Stockholms skärgård så ska jag inte resa någonstans. Vilket kan vara både tråkigt och roligt. Men jag ska vell vara hemma och umgås med mina älskade vänner! :) Festa, sola, bada & busa på sommarnätterna! Jag ska ha en riktigt rolig hemma-sommar helt enkelt!!

Sommarens plagg: Jeans shorts och blommigt står nog högst upp på listan för mig! Men även bikinisar i massor!
Alltid i väskan: Kamera, vattenflaska, solkräm och ett paraply : Alltid redo ! ;)
Sommar för dig: Sommarnätterna knäcker allt !
Restips i sommar: Bara att campa med kompisarna i några dagar kan vara hur kul som helst: och billigt!! ;D Perfekt!
Vad läser du helst:  Girlie Magazines. :)
Bästa Sommartipset: Njut av sommaren så länge den varar! Sov inte bort heela dagarna (bara halva;D) Ät massa jordgubbar och njut av de ljusa sommarnätterna!!
Det absolut bästa med sommaren: Man känner sig så fri ! Anything can happen !! It's magical!



Have a nice Summer ! I know i will ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0