Monday

Hey cuties! :)

Nu har jag varit med mamma på stan och gjort lite grejer.. det blev ingen jeans-shopping idag men det får bli någon annan dag i veckan! För om vädret ska fortsätta såhär så behöver jag verkligen nya jeans!

Jag orkade inte tänka imorse när jag skulle iväg så det blev ingen höjdar-outfit. Men men såhär såg jag ut:

Schal och t-shirt - H&M
Jeans - Diesel
Väska - Balenciaga

Eftersom jag var med mamma på stan så fick jag henne att köpa lite typ "nödvändiga" saker till mig, som jag inte orkar lägga mina egna pengar på: En epilator och en ny face-wash (utan mineralolja i!)

Jag har inte prövat en epilator förut, men jag berättar hur det funkar sen när jag har prövat, om resultatet blir bra osv! :)

Nu har jag bestämt mig för att jag ska sortera mina bilder på datorn.. lägga in dom i mappar osv. Jag har typ miljarder bilder, så det behövs verkligen!

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Taskigt, jag har försökt få henne att köpa det till mig förut men hon sa att det var onödigt! Anyways, hur säker är du på att den inte har mineralolja? För jag skulle inte gissa att den har naturliga produkter i sig? Jag använder ju skrubben och ansiktskrämen i samma serie.

2008-06-24 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0