Morning Run ! :)

Goodmorning! :)
Just nu är jag väldigt nöjd med mig själv, och jag ska berätta varför: Jag var ute och sprang 5 km imorse!! Jag följde med mamma (för hon brukar springa varje, eller varannan morgon) Och jag orkade springa i princip hela tiden, jag gick typ 1 gång när mitt knä gjorde ont, men inte länge! Duktigt va. Sen när jag kom hem och efter jag hade strechat och så ( Jag har btw blivit SJUKT o-vig bara för att jag inte dansar nu på sommaren :( ) så dog jag i min säng och sov ända tills nu! :) Ändå skönt att ha det gjort lixom, nu behöver jag inte få ångest över att jag inte motionerar under dagen :D Great!


Så vig ska jag bli! :) Jag behöver bara börja strecha lite igen! Hahah (jag var tvungen, bilder var så rolig!)

Puss ! ♥


Kommentarer
Postat av: paula

haha ;P cool tant detdär (:

2008-06-21 @ 12:58:55
URL: http://paulans.blogg.se/
Postat av: paula

ja, visst :)jag ska bli som hon! ;D (snyggt namn btw ;) )

2008-06-21 @ 14:05:03
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0