My danish relatives are in town

Hej hej.
Jag är ju halv dansk, för er som inte visste det.. Och de kommande dagarna är några av mina danska släktingar och hälsar på.. Så det blir inte mycket dator tid för mig.. Och efter dom har åkt så är det skolavslutning, men sen så är det SOMMARLOOOV ! Men jag lovar att försöka blogga både oftare och om mer intressanta saker då! Det är bara så hektiskt just nu, som ni kanske förstår!!

Så eftersom "danskarna" är här, och eftersom jag är så snäll, så har jag lånat ut mitt rum. Så jag sitter nu i Malins (låtsassyster) rum och bloggar :) trevligt trevligt...

Imorse så planerade jag att gå upp tidigt, sticka ut och springa ett tag, och försöka vara nyttig hela dagen. Haha men det är när jag planerar sånt som det blir precis tvärt om!! Jag gick inte upp tidigt , så jag kom aldrig ut och sprang, och jag har ätit som en gris idag .. :P Haha.. äsh man måste få vara lat och fet ibland :p

Imorrn ska vi nog ut med våran nyköpta båt för första gången :) kul kul

. Jag har inga bilder. ingenting på den här datorn .. så roligare än såhär blir det inte for now ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0