Nattpromenad kl. 23.40-02.00

Hej! Jag kom nyss inanför dörren, har varit ute på en härlig sommarnatts-promenad med Nishat och Markus. Det var lite kallt ute, men det är mys ändå! Jag älskar verkligen sommarnätterna. Sommarnätterna, Jordgubbarna och Friheten är det bästa med sommarlovet!! Sen är det ju såklart ett stort plus om det är soligt ute också.. men men :P Jag älskar att ta promenader mitt i natten på sommaren.. Man känner sig på nått sätt lite "trotsig" tycker jag :P.. Hahah, det jag menar är är att alla andra ligger ju typ och sover och det är ingen ute, och så går man själv där mitt i sommarnatten när det är mer eller mindre ljust ute... Man känner sig så fri på något sätt, som att man kan göra vad man vill!!
Haha det hela lät lite flummigt nu när jag läste igenom det själv, men förhoppningsvis så fattar ni nog lite hur jag tänker. ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, eftersom det är mitt i natten ;) men hoppas ni alla sover gott just nu! Hoppas att jag har lättare att somna inatt!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: typmarkuseller?

väldigt mys:)

2008-06-28 @ 03:01:54
Postat av: paula

Yes :) väldigt mys

2008-06-28 @ 03:14:39
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0