Nostalgi

Ååh!! Jag satt precis och läste massa gamla blogginlägg (jag har kvar min gamla blogg som jag hade för ca 2 år sen, men den är lösenordsskyddad så det är tyvär inget som ni får läsa). Iaf.. jag satt och läste massa gamla inlägg från sommaren 2006 ! Myyys ! Jag blir så nostalgisk när jag läser sånt för det är så mycket små detaljer och sånt som man inte kommer ihåg. Så blir man påmind, och ja.. det är mysigt helt enkelt!! Det är faktiskt en fördel med att skriva blogg; man kan titta tillbaka på sitt liv för några år sedan och få hjälp med att minnas saker som man inte vill glömma m.m. I like it, och det är en av anledningarna till att jag skriver blogg fortfarande! Men också för att jag tycker att det är kul såklart!! :D

Just nu så hör jag musik komma från någonstans i sunnersta; probably en fest. And it kills me att jag inte är ute och festar just nu : JAG ÄR FETING FESTSUGEN! Men jag måste som sagt stanna hemma för att min släkt är här. Men NÄSTA vecka, ojojoj då ska det festas rejält!! Man måste ju inviga sommarlovet ;D Hihi! Yaay !

SOMMAR ! <3333



Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0