Ohyestheskyispink

 Någonting som jag väldigt gärna vill just nu är att åka någonstans. Åka bort, far far away, till varmare platser. Ligga på nån glest befolkad strand i solnedgången med en god syrlig drink i handen.. Dra på mig något lätt, fixa till håret och sen party the night away. Komma hem när solen är uppe igen och åter igen lägga sig på stranden. Få sjuka bikini-sträck efter brännan och lyssna på bra musik..




Någonting annat som jag gärna vill är att lära mig att surfa! Vågsurfa dåra. Det ska jag göra, någon gång här i livet!

Jag måste bort! Jag skiter egentligen i vart, men jag måste bort! Vill någon följa med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

I wanna come !! :)

2008-06-25 @ 17:29:31
Postat av: soorii

I wanna come !! :)

2008-06-25 @ 17:30:10
Postat av: paula

yaay :D vart ska vi då!?

2008-06-26 @ 02:06:53
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0