Outfit!?

Wafa tyckte att jag borde lägga upp dagens outfit idag, för att hon tyckte att jag var fin :) Så hon tog kort på mig, men jag glömde att be henne skicka kortet. Så då knäpte jag ett eget kort på mig själv.
Tänkte pröva något nytt! Här är då dagens klädsel, eller outfit eller vad ni nu vill kalla det :



Schal: H&M
T-shirt: H&M
Skärp: H&M
Shorts: Only
Strumpbyxor: De är Jennyfers, så jag vet ej :P
Klocka: Ur&Penn

Ja, jag gillar H&M för er som undrar! :)
Hehe

Aja .. vet inte riktigt vad jag tycker om det här med outfits, men jag kan ju pröva.. Vad tycker ni?

Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tycker att det är töntigt. (fast egentligen tycker jag att det är jättekul att titta på, men det är hemligt.) You look cute! Den där sjalen var ett bra köp, kanske borde införskaffa en själv.

2008-06-16 @ 23:41:41
Postat av: paula

ja, det var exakt så jag tänkte.. jag tycker också att det är lite töntigt: typ hej kolla jag är så cool och snygg.. men jag tycker också att det är roligast att kolla på outfits på andras bloggar.. så varför inte spice it up ;D

2008-06-17 @ 00:40:11
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Paula, du har blivit så smal :O

2008-06-17 @ 17:34:09
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: paula

öh nej, trust me det bara ser ut som det! jag har fortfarande mitt fett kvar xD

2008-06-17 @ 17:56:14
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0