Paula fixar ;)

Nu ska jag visa det som jag har köpt idag och så ska jag visa hur jag "stylade om" eller "fixade till" ,eller vad man nu ska kalla det, mina 2 klänningar som jag typ aldrig har använt. Men nu har jag kommit på hur snygga dom är om man som sagt fixar till dem lite ;)

Först det som jag köpte idag ! :


 Cute mönster, visst!? :)

♦ Brunt Midjeskärp från H&M 129:-
♦ Blommig schal från H&M 79.50:-
♦ Jeans shorts från Only 129:-
♦ Grå knyt-kofta från VeroModa 99:- (rea <3)
♦ Svart knyt-kofta från VeroModa 99:-
♦ Svart bas t-shirt från H&M 69.50:- (under gråa koftan)

Jag är väldigt nöjd med mina köp och allting var typ asbilligt! I like! :D

Nu ska ni få se mina "klänning-makeovers" :P haha





(Resultatet på båda ser ju ungefär likadant ut. Det är dels för att jag älskar tub-topp klänningar och dels för att jag älskar mitt nya skärp, så jag måste ju använda det ;D Och jag tycker att det passar asbra till en tubtoppklänning)  ;)

Pimp my dress ! :P (succe som ett tv program ? :P HAHA, det skulle nog bli ungefär lika populärt som pimp my ride: altså inte populärt alls xD)

I am happy :D. För jag gillade verkligen inte nån av klänningarna innan men nu så älskar jag båda helt plötsligt!  
Jag tror jag ska ha den gula på midsommar! :) Yaay !

Nu måste jag sova.. tror jag .. haha jag kanske bloggar nått mer innan jag går och sover.. vi får se :)

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Andrea

Har du klippt i dom? jag älskar den där peachklänningen, please don't tell me u cut in it.

2008-06-14 @ 09:13:40
Postat av: paula

haha nej jag har inte klippt i dom. Jag vikte bara ner dom och satte ett skärp runt. :) Dont worry.

2008-06-14 @ 15:05:55
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Madeleine ;)

Din smala människa :O De vart iallafall skit snygga :P

Men ändå, vårat "Pimp my class" kommer bli ännu bättre :P

2008-06-14 @ 21:56:53
URL: http://mariaingridmadeleine.nlogg.se
Postat av: paula

hahahah madde du är rolig du :P

men ja lätt vo måste pimpa våran klass xD

2008-06-15 @ 13:11:17
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0