Perfektion


Tänk att se så perfekt ut! Kan man bli snyggare.
Haha jag har en riktig såndär "utseendefixeringsdag" idag :P

Btw, vet ni vad jag ska göra på fredag :D Jag och min kompis ska bli sminkade och fotograferade :) Jag vet inte riktigt detaljerna men jag antar att det är nån sån där Model for a Day -grej. Heheh. Hur som helst, det ska bli kul .. Och om ni har riktigt tur, så kanske ni kan få se nån av bilderna. Men jag vet att jag inte kommer bli nöjd, för det är jag aldrig när jag ser mig själv på bild, så vi får se hur det blir! Men en kul grej i allafall !

Nu ska jag gå och hämta min lillebror på fotbollsskola! :)
See ya ;D

Kommentarer
Postat av: mmartinis

rinktigt snygg!

2008-06-20 @ 00:05:44
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0