Regn regn regn..piffa upp det med en smoothie !

Ush. Jag är arg. Är det såhär vädret ska bli hela sommaren? Det har typ regnat konstant i 3 dagar nu! I don't digg it! Så därför sitter jag inne och surar istället. Hahah. Man kan ju dra ner persiennerna och låtsas att det är fint väder ute xD Haha! Och så kan man göra en god sommarsmoothie och dagdrömma om att man sitter på en strand vid medelhavet. :P Jag har för bra fantasi jag.. Men här är iaf ett gott och nyttigt smoothie recept som jag gjorde här om dan!

Ett paket frusna hallon
2 dl vaniljyoghurt
½ dl funlight
(eller mer om man vill ha den sötare, jag hade svartvinbärs-smak, men det funkar ju med vilken saft som helst)
1-2 dl vatten
(beroende på hur rinnig man vill ha den)
jag ville ha min lite mer syrlig så jag hälde i lite limejuice (på flaska, går lika bra att squeeza i lite saft från en lime/citron)
Mixa i en matberedare! :)
KLART!


Jag hade lite kokosflingor på för att det skulle se lite fint och exotiskt ut ;)
Enjoy!

Ikväll blir det fotbollskväll igen med några koompisar :) Vi ska nog äta pizza och skrika högt när sverige vinner !! :D Hahah jag är laddad !  :) Have a nice saturday night!



Nu måste jag gå och klä på mig och så, sen ska jag iväg.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0