Sommarlov!

Äntligen Soooomaarrloov ! Finns det något härligare??

Just nu är min kära michelle påväg hit! Vi ska ju bo hos varandra nu i sommar .. haha några veckor hos mig några veckor hos henne ! :D Det är ju sommarlov, man kan göra vad man vill ! I'm lovin' it !! <3

Igår var det skolavslutning. Alla var jättefina! :) Efter avslutningen så åkte jag hem och bytte om, sen åkte jag in till stan igen och träffade madde, johanna, rodi, dana m.fl. och senare träffade vi madde (sjöberg) också! Vi satt och kollade och hejade på när några fyrispojkar spelade fotboll mot varandra i stadsparken,och njöt av sommarvädret!! Sen gick vi och köpte lite kaffe och planerade lite inför kvällen.
Kvällen spederades i graneberg (lyssnarängen) men massa fyrisfolk. (Men vi kände typ ingen av dem). Jag, johanna och madde hade köpt marchmallows (som vi skulle grilla) och även massa annat gott. Senare kom det fler folk dit, bl.a. madde (sjöberg) :) det var mysigt!!
Det blev en trevlig kväll med mycket skratt och mycket sång! Hihih! Vi invigde sommaren helt enkelt !!

Bilder från stockholm, skolavslutningen (morgonen) och skolavslutningskvällen!!

Stockholm



Skolavslutningen

< mina roliga mentorer! xD kommer att sakna dom !

Kvällen

Vi inviger sommaren med en skååål !


1 J&M mitt i en het diskussion
2 folk
3 "coola gänget"
4 Madde mygg-proofade rodi xD
5 dana mygg-proofade sig själv (till vänster)
6 jag (wtf) och rodi
7 i slutet var det bara dem här kvar
8 och jag såklart. vi fick för oss att vi skulle ha ansiktsmålning i ansiktet. passar ju till EM och allt! ;)
9 madde med hennes snygga ansiktsmålning
10 resten med deras ansiktsmålning.

Som sagt. En kväll med allsång, ansiktsmålning, bad, myggor och glädje. = SOMMAR !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0