Större header

Hej cuties :)
Denna vackra (regniga rättare sagt) kväll har jag varit med Wafa! Jag hjälpte henne med hennes bloggdesign lite. Hon blev väldigt nöjd ! :) Sen kollade vi på halva step up 2 the streets också. Dom är så jävla GRYMMA på att dansa. Så duktig ska jag bli en vacker dag! :)
Nu har hon åkt hem. Då började jag pilla lite på min egna bloggdesign, och jag bestämde mig för att göra headern större! Jag gillar det.. tror jag. Vad tycker ni? :)

Jag ska även, som lovat, visa hur många av mina ansiktsprodukter som innehöll mineral olja (se inlägget nedan)


Alla mina ansiktsprodukter (den vit-gula krämen längst bak är dock ingen ansiktsprodukt). Allt ifrån face-scrubs, ansiktsvatten till olika krämer. Alla dom som det är en lapp på, innehäll mineralolja av någon form. Min rouge innehöll det :( :( (jag köpte den nyss.. så jag kommer troligtvis fortsätta använda den, det viktigaste för mig är att inte rengöringsmedlena innehåller det)
Produkterna till höger är alla ifrån apoteket, och det var bara dom som inte innehöll mineralolja (den gröngula tuben som är till vänster, som det står propyless på är dock också ifrån apoteket.. så lita inte helt och hållet på dom!)  Min facial wash, A-creme, Differin (Acne kräm), och ansiktsvatten. Dessa produkter kommer jag fortsätta att använda! Resten hamnar längst bak i badrumsskåpet och får nog aldrig komma ut igen! (Förutom rougen då)

Aja, jag har inga planer på att gå och lägga mig än så nått till blogginlägg blir det vell ikväll ;D

Men tell me what you think om den nya headern! Vill gärna höra eran åsikt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0