There is a Treehouse in my backyard

Hej hej! Nu är jag tillbaka från stan. Mamma och jag köpte jordgubbar på vägen hem! Helt ärligt så tror jag nog att jordgubbar är det godaste som finns!! Det slår fan allt ! Enligt mig då ;) Jag har också typ kollat datorn efter virus/skadliga program, defragmenterat den m.m. och nu går den faktiskt lite snabbare :D Och så har jag även rensat bort en massa program och skit.

Nu sitter jag och väntar på michelle, som är på väg hit! Mys mys :)

Såhär såg jag ut idag:



Linne - H&M Fashion Against Aids Man , Jeans - Killah,  Halsband - Pilgrim (tror jag?) , Solglasögon - Aldo

Och i bakgrunden ser ni min broshas vackra treehouse :) hehe

See ya <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det blir roligare med en lite mysig background istället för ditt rum!

Och jag trodde inte du gillade det halsbandet :P

2008-06-25 @ 18:52:21
Postat av: Andrea

Kolla snygg btw:http://icydk.com/2008/06/19/david-beckhams-new-ad-for-emporio-armani/

2008-06-25 @ 23:10:09
Postat av: paula

Andrea: Haha joo jag gillar det halsbandet! Varför trodde du det?

Och hell yes, damn snygg! Jag satt typ och stirrade med öppen mun xD haha

2008-06-26 @ 02:12:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0