Ute på sjön

Hej hej! Anledningen till att jag inte har bloggat nått idag är för att så fort jag vaknade så åkte jag, min brorsha och min mormor ut till våran båt och träffade mamma och co. Vi åt lunch på båten och hade det mysigt. Ända tills det blev pissväder igen. Nu är jag hemma och kvällens planer är bio med Madde, Johanna och Sasha! Vi ska nog se "Brudens Bäste Man" där McDreamy från Greys är med ! :) Den är nog mysig, hoppas jag ! :)

Detta hade jag på mig ute på sjön:


Shorts - Only
Oversize skjorta - Pappas gamla, från Boss
Armband - Spanien och Tunisien
Bikini (under) - Victoria's Secret

Yes där fick ni se lite av mitt stökiga rum också! hehe

Nu måste jag gå och duscha och göra mig iordning för biokväll med tjejerna! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Andrea

Den som du fick är mycket finare än den som jag fick!

2008-06-23 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0