Patrick Dempsey: ögongodis

Hejsvejs! :) Jag kom precis hem från Bion. Vi såg som sagt Brudens bäste man, eller "Maid of honour" som den egentligen heter. Den var jätte mysig och definitivt sevärd!! :) Och Patrick Dempsey är ju med, så man smälter också; Always a good thing! ;D

Jag ska försöka komma i säng snart så jag orkar upp i morgon bitti. Jag ska upp kl. 06.30 och springa med mamma min! Det behöver jag verkligen, efter denna fetto helg! Och jag som skulle vara nyttig! Jag lovar ! Det börjar imorrn !!
If i don't do this, i can't live with myself!

Imorgon så ska jag också in till stan och shoppa lite! Nya jeans står högst upp på listan!! Jag hittar aldrig jeans som jag trivs med, jag tröttnar alltid på dom efter en vecka och tycker att jag ser fet ut i dom, eller att dom sitter konstigt eller ja.. jag klagar alltid helt enkelt! Så jag ska försöka hitta ett par riktig snygga jeans som sitter som smort ! ;D Hahah.. Sen vill jag även köpa lite annat också.. nya kläder helt enkelt ! Jag är så trött på min garderob..

Nu är det dags för att gå och tvätta av sminket, borsta tänderna och sen hoppa i säng!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0