Nya kjolen!

Hey cuties! :) Sorry for the bad update, men det har vart Midsommar ju! Då kan man inte sitta inne vid datorn, man ska vara ute i det fina vädret!! Och det hoppas jag att ni också har varit. :)

Jag kom på att jag hade lovat er en "dagens outfit" från i förrgår. Well here it is:


Haha, massa hår i vägen :P
Långt linne - Gina tricot
Shorts - Gamla, från nått skumt märke..
Halsband (som knappt syns för mitt hår är i vägen) - For love 21 (i Dubai)
Jeansjacka - Mammas Gamla

Sen måste jag också visa min fina kjol som kom igår! :D


 Sött mönster!!
Den var lite mindre än vad jag trodde men den passar ändå! :) Somrig och fin!
Den kommer som sagt från chicy.se

Sen måste jag visa en sak som jag såg när jag tog upp en tidning och började bläddra i på bussen:

Madde var med i tidningen!


Dom hade frågat henne : Vad kan du inte vara utan på Midsommar.

Gullig! :)

Nu ska jag börja skicka runt midsommarbilder, till alla som var med, och sen ska jag även lägga upp några här också!! :D

Juste ! Jag måste visa er världens sötaste skor!!

Visst är dom underbara!! Dom kommer ifrån ZARA, men dom är ganska dyra :( I WANT !


/Paula

Kommentarer
Postat av: Andrea

Om det är de där vita shortsen med rosa i så är de typ från rip curl tror jag. fyi. Fin kjol!

2008-06-23 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0