Tisdag!

Först vill jag bara säga: Welcome back sis! ;) Haha även fast du inte hör av dig så märker jag direkt att du är tillbaka, pga. dina miljarder kommentarer :D Don't get me wrong, jag älskar kommentarer ;) Good to have you back!
(Min syrra har varit bortrest över midsommar, och hon är nog min bloggs biggest fan :P Eller iaf roligaste läsaren, pga. kommentarerna! :P )
 Hahah förlåt, jag var tvungen ;)
Min syster = Andrea

Just nu sitter jag och äter Varma koppen tomatsoppa, yes i love it, till lunch. Jag hinner bara blogga snabbt för att jag ska iväg och sitta barnvakt i typ 2 timmar. Det där de där barnen som jag var hos förut.. Jag ska hämta dom på dagis och passa dom tills deras Mamma kommer hem. Vad gör man inte för pengar... Hehe.

Jag är på mycket bättre humör idag! Dels för att it's a new day ;) och dels för att jag upptäckte idag att jag har gått ner i vikt! :D Jag vet, i'm obsessed, men vi alla vet (eller ja, alla vi som inte är naturligt skinny)  att om man känner sig tjock och ful så blir man jätte glad bara man går ner några kilo! :) Jag säger inte att jag är tjock, men jag säger att jag känner mig tjockare än vad jag var förut. Big difference. Det beror helt enkelt på vad man jämför med, men jag ska lära er en sak: Man ska bara jämföra med sig själv; hur smal eller tjock man har varit.. för om man jämför med andra, som har helt olika kroppsformer, så blir det oftast fel. Vissa har stora bröst och liten rumpa, vissa har precis tvärt om . Vissa har stora lår och smal överkropp, och vissa har smala lår och större överkropp. Så jämför inte med era kompisar, jämför med er själva, eller jämför inte överhuvudtaget. Var nöjda med er själva! (Ska jag säga..) Men ni fattar nog vad jag menar! Försök att inte misstolka det hela..

Aja nu ska jag sluta predika och gå och göra mig i ordning.. haha .

See ya later aligator! ;)
Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja men vi träffas ju inte så ofta..så då är det kul att läsa u know :P Och när telefonen inte funkar blir det ju ännu mer så! Plus att om jag skulle blogga skulle jag tycka att det var jättetråkigt om ingen kommenterade!

2008-06-24 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0