Amazing Morning!

Hej !

Jag antar att ni har legat och sovit hela morgonen. Men det har inte jag!!
Kl 09.00 imorse så var jag och Andrea och Pappa på plats i liftkön. Vi tog en av dom första liftarna upp och började åka på en gång i full fart! Eftersom det har snöat hela dagen igår och inatt så var det fantastisk lössnö!! PUDER med andra ord!! Härligt härligt! Och vi va några av dom första i backarna så det var nästan orört! Ni som åker skidor förstår iaf vad jag pratar om!!
I've had the best morning!

Nu är det min tur att vara hemma med theo (han kan fortfarande inte åka p.g.a benet) , så jag sitter här med datorn och försöker hitta One Tree Hill avsnitt på Youtube. (Det gick inge bra att hitta GG :( )

Igår var vi och åt på en pizzeria i byn. Min pizza var seriöst typ den GODASTE pizza jag har ätit!! Yuuummyy!! I wouldn't mind staying here for another week!!

Nu ska jag återgå till youtube! :P

See ya ! ;)



Kommentarer
Postat av: Johnny

Pröva alluc.org alla one tree hill finns där. Dom o typ alla andra serier som finns :D

2008-03-26 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0