Back to Basics

Nu är den min! <3


You truly brighten my life! <3 

Idag har jag vart ledig. Hur skönt som helst!! Det behövdes verkligen! Jag har träffat min kära syster! Vi var på stan, vi fikade... Allt var frid och fröjd. Tills solen försvann :( Då blev vi båda sura och åkte hem. Hahah. Men det var kul att träffas! Jag fick se hennes nya lägenhet. Jag gillade den jätte mycket. Mer än vad hon gjorde tror jag :P. Och så ska vi ju på teater imorgon också, men resten av syskonen. Och kusinerna! :) Det ska bli mysigt!
Btw så köpte jag 2 nya tröjor på stan också. Men jag vet inte om jag orkar visa dom. Kanske senare... :)

Nu ska jag läsa min svenska-bok som jag inte gjorde igår! :P
See ya ;)
why do they always do this to us?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0