Dans och Godis är min passion <3

Fyfan vad det var kul att dansa idag ! :D. Vi började med en ny koreografi till en Linkin Park låt (?) . Fast det blev faktist rätt coolt. Förutom att den har två snurrar som jag INTE klarar av. Jag och snurrar Don't match!! hahah. Men annars så var det kul som fan! Det gick jätte bra!!

Btw så dansade vi i skolan idag också! På idrotten! Det var jätte kul ! Jag, Johanna, Madeleine och Atti flummade runt som vanligt! Det var tyvär inte så bra musik :(, så vi ska ta med oss en egen skiva nästa gång! Jag antar att det blir jag som får bränna den ;P ,

Efter dansen gick jag och madde och köpte godis (IGEN !!) För att vi vill blir tjocka och feta. Nerå, men jag är så himla godisberoende nu för tiden!! Det är inge bra asså! Men det är bara 2 godisar som jag vill ha egentligen; Bublizz (rosa & blåa flaskor med surt "salt" på och GEISHA! <3. Hahah..

image83   <3 BIG LOVE

Nu ska jag gå och ta ett varmt bad och plugga geografi!!

Godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: Lou

godnatt och sov så gott när du nu ska göra det! :}

2008-03-03 @ 23:08:11
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0