i WANT that baaag !

För er som känner mig , så är det nog igen nyhet att jag älskar balenciagas väskor ! Jag har 2 stycken svarta som nästan ser likadana ut och en brun i en annan modell. Men jag tror inte ni förstår hur gärna jag vill ha den svarta med "guldpluppar"! En sån som Vanessa Hudgens har på bilden nedan. DEN ÄR SÅ FIN! Och jag letade och letade sist jag var i Dubai (det var där jag köpte mina andra.) Men jag hittade ingeen . Jag hittade exakt likadana fast inte i svart. Och det är ju det JAAG ville haaa ! :( Haha eller jo jag såg ju då en riktig svart balenciaga med guldpluppar, men det har jag ju inte riktigt råd med. Hahah 15000 för en väska lixom. :P Men visst , om ngn av er känner er generösa och att ni vill göra mig j*vligt glad så varsegod och köp en till mig. Hahah.


img402/3863/49658vanessahudgenssantjk2.jpg


Its SO prettyyy!!

aja, NU ska jag gå och lägga mig!

Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0