Ledig!

Idag är det den fruktade "utvecklingssamtaldagen" i min skola så vi är lediga, förutom den läskiga halvtimme som vi är sitter där och pratar och får läskiga besked.
Nejdå, det kommer npg gå bra för mig. Lite "öka närvaro" och "öka aktivitet på lektionerna" kommer jag få på tex idrotten och histora. Men dom överdriver alltid sjukt mycket!

Helgen har varit lugn och skön!
I fredags så var jag som sagt hos nishat.
I lördags kollade jag på melodifestivalen som jag inte har gjort på flera år!! Fel låt vann som vanligt !!
I går så var jag med michelle och hon sov här (eftersom vi är lediga idag.)
Vi åt en massa onyttigt och hade värsta myskvällen! Vi åt chips och dipp, Godis och en kladdig med god morotskaka!


Och idag har jag bakat kokosbollar med min kära lillebror (6 år!).
Yummy!
image107

FYI så brukar jag inte äta såhär mkt onyttigt som jag har gjort de senaste dagarna. Men thats changing! För nu börjar min och michelles pakt! Vi ska sluta med såntdär! Vi får se hur det går!! :D


Såg att jag hade glömt att publicera inlägget. så jag kan lika gärna fortsätta på samma...

Utvecklingssamtalet gick bra. Och jag har precis vart på dans som också gick bra och var som vanligt jättekul!! :D

Nu ska jag gå och duscha och sen sova!!
Så Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0