Otto i So you think you can dance?

Godkväll . :P

Jag har haft en väldigt lång dag, (och jobbig vecka) så jag är jättejätte trött just nu. Och har varit det hela dagen!!
Jag gick inte på dansen idag (N1 m karin) för att jag var helt enkelt för trött, och då pallade jag inte dra mig dit om jag ändå skulle vara skit trött, plus att det är tråkigt på nivå 1 :P Så nu har jag ätit en massa och känner mig som en tjockis istället, skiit braaaaa . Not :P
Imorgon är det fredag! Skönt att veckan snart är slut!
Idag SKA jag faktiskt gå och lägga mig tidigt !! Faktiskt så fort jag har skrivit klart!! Det ska bli skönt ! Med lite Beuty sleep. Hahah. Men det är såå sant när man tänker efter- Dagar när man känner sig jätte ful och äcklig så har man ju oftast sovit för lite! (Så är det iaf för mig). De dagar jag känner mig snygg (väldigt sällan) så har jag oftast sovit ca 9 timmar eller mer!! Så idag ska jag verkligen lägga mig tidigt så jag kan vara snygg imorrn eftersom det är fredag! riiight ...!?
Hahah nu ska jag sluta mumla på om massa flummiga tankar som jag har.

Jag har ju berättat i tidigare inlägg att jag känner 2 st. som kommer att vara med i So you think you can Dance på kanal 5 (som har premiär snart)
Och idag när jag såg reklamen på TV så tyckte jag att jag såg att Otto (min andra danslärare) var med. Men jag är inte 100% säker... Men det liknar han iaf!

Vad tror ni ? (Den lilla bilden är han, fast ett tag sen. Han har långt hår nu, precis som på reklamen)
image85
Liknar det han eller ej??
Det är klart att det ifs är lättare om man har sett han IRL och i reklamen, men jag har ju iaf en bild från reklamen ;)

aja, har inget mer interessant att säga så nu ska jag sooova <3 !!
Puss hej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0