Sova tidigt!

Hejhej!
Jag har precis badat bubbelbad och gjort mig klar för att gå och lägga mig. Äntligen så ska jag gå och lägga mig riktigt tidigt så att jag för en gångs skull är pigg i skolan imorgon! Jag har haft en väldigt skön ledig dag idag :)
Jag ska gå tidigt från skolan imorgon för att jag ska till "tandläkaren" (jag och andrea ska åka till stockholm tidigt, sen blir det ju teater!)
Det är så sjukt skönt att jag inte har en massa plugg den här veckan! Jag njuter verkligen!!

Jag har velat fram och tillbaks om jag ska färga mitt hår brunt eller inte. Ena dagen så har jag bestämt mig för det, nästa dag har jag bestämt mig för att jag ska fortsätta vara blondie, och dagen efter ska det vara brunt igen. Men nu tror jag att jag har bestämt mig! Jag ska nog fortsätta mitt liv som Blondie! After all, blondes have more fun!
(haha jag kommer säkert ha ändrat mig imorrn:P) Men det känns ju fräsht att vara blond till sommaren och så.
Haha vi får se.. jag har iaf till lördag att bestämma mig!

Nu ska jag som sagt gå och lägga mig!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Johnny

Du är inte naturligt blond va? Blir brunett!! :D

2008-03-11 @ 21:52:32
Postat av: paula

nej jag är inte naturligt blond fast jag var det när jag var liten. Så jag var född blond :P hahah.
Nja just nu lutar det åt det blonda faktiskt.

2008-03-12 @ 10:05:09
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0