Surisar! :(

Vi slutade riktigt tidigt idag, hade bara geografiprov (som btw gick ganska bra!!) och sen Matte. Så tänkte Jag,Madeleine och Johanna att vi skulle gå och dansa i danssalen ända tills kl 15.00 (tills Ultimate Show börja). Så vi gick dit ... dansade lite. Sen kommer det en tjej och säger att hon har bokat salen x@ . Värsta mesiga tjejen som typ skulle filma sitt projektarbete eller nått.Så nu sitter vi kvar i skolan och är skit arga på henne och på hela situationen!!! :@ ! Faaan.
Och det blir inte bättre av att jag har Samhällskunskapsläxa & Spanska läxa heller !! :( PLUS att jag inte har några pengar så jag kan inte stilla mitt godissug heller :P Hahah !!



Om exakt en vecka ska jag se denna sexiga kvinna!! :D

Haha see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0