5 km på 33 min

Hej ! Jag är i skolan just nu (ska skicka över lite grejer till min hotmail så att jag kan plugga vidare hemma). Jag har bara haft en lektion idag. Nämligen idrott. Vi skulle springa 5 km !! Jag sprang för det mesta (FETT JOBBIGT) och kom i "mål" efter 33 minuter. För att få VG så skulle man springa på 31 minuter så det var ju ändå rättså bra. För att vara mig. För tro mig : Jag KAN inte springa !!
Så nu sitter jag här helt svettig och äcklig ... Ska åka hem snart!!

Jag har sjukt mycket plugg den här veckan som jag måste lägga all min tid på !! Så vi får se hur det blir med bloggandet.. Jora i mina pluggpauser så ska jag nog se till att blogga lite ;) Keep you guys updated ;)



HAHA ! Den längst fram är lätt jag ;)

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ÄR DU GALEN MÄNNISKA? :O OFTA DU SPRANG PÅ 33 MINUTER?

YOOU GOO !!!!

2008-05-19 @ 17:02:42
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: paula

i know ! Jag är skit stolt!

2008-05-19 @ 17:52:55
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0