Bloggutseendeändring??

Hej! Efter mitt inte så lyckade pluggande igår så bestämde jag mig för att stanna hemma istället! (Cause there is no way att jag hade klarat det där provet!). Men jag kommer att vara duktig ändå. Har planerat att plugga massa Naturkunskap idag och även jobba lite med mitt Geografi avslutningsarbete. Go Paula!

Jag funderar på att ändra min blogg-mall lite..Till något lite somrigare kanske? Vi får se.. För det är ju lite tråkigt att ha svart hela tiden..Eller? Men då måste jag ifs hitta en ny cool bild på mig själv (som den ovan på min rygg) och det blir ju lite svårare. Kanske kan be min kära syster att hjälpa till ? ;D heheh.

Jag har vell inte så mycket mer på hjärtat just nu, men jag tänkte lägga upp lite sommarbilder sen, bara för att jag längtar till sommaren så mycket! Det är helt grått ute :( Och kallt, så att drömma sig bort och kolla på härliga sommarbilder kan ju inte sitta fel?

Have a nice dig sweeties!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tycker att du ska ändra. Men you ain't getting no help from me. "jag har inte tid." blä på dig.

2008-05-14 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0