Dansuppvisningen

Då var dansen över för den här gången då! Dansuppvisningen gick bra! Genrepet gick bättre på you got served dansen men men .. :) Det är ändå den jag har på film och den ni kommer att få se (om jag klarar att ladda upp den på youtube)!!!

Efter dansen stannade jag bara hemma eftersom jag var trött och hade ont överallt! Jag och Malin började kolla på P.S. I love you... Men vi somnade så vi fortsatte kolla på den idag. Den var jätte bra!!! You should see it! ;)

image238

Jätte söt film! Verkligen!!

Nu ska jag försöka mig på youtube och börja ladda upp lite bilder från igår ! :) Yaay! Senare idag kanske jag börjar fixa med det nya bloggutseendet.. Om jag har tid om allt är klart... Vi får se...

Snart kommer det bilder, som sagt.. så titta in om en stund igen!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0