Lovely Forever 21

Ända sen jag gick in i en Forever 21 affär första gången så har det lätt vart en av mina favorit affärer! Snyggt + Billigt = Kan det bli bättre? (Typ som H&M, som också är en all time favorite!)
Varje gång jag kommer hem från dubai så har jag köpt minst 5 plagg från forever 21. Och då menar jag verkligen minst! (En gång kom jag hem med typ 10 plagg därifrån!)

Idag när jag borde har pluggat, så har jag istället "drömshoppat" på internet, som jag kallar det ;) . Hahah (kollat runt på internet efter fina kläder som jag vill ha men inte riktigt har råd med eftersom min ekonomi inte är så bra just nu... :P)
Och idag kollade jag mest på forever 21.. Eftersom dom har som sagt Snyggt Och Billigt!!

Jag hittade en massa tuffa t-shirtar !


Coola va ? Jag älskar Lösa t-shirtar! Finns det någon skönare plagg!? Plus att det kan vara riktigt snyggt (om man har en snygg t-shirt då ;P) I love it. Jag har faktiskt på mig en just nu! Fast min är inte lika snygg som dom på bilderna! (Btw, Ja jag har sett alla star wars filmerna.. annars skulle jag inte gilla t-shirten. :P )

Jag hittade även massa söta "miljö t-shirtar"


Hey, it's never bad supporting a good cause! :) Mysiga och fina ! Kan det bli bättre?

Like what you see? Besök då --->  www.forever21.com!
:)

Jag hittade även 2 söta blommiga saker (eftersom jag är så inne på det just nu!)

Sött! (Den blåa klänningen skulle dock vara finare om den var liite kortare!)

Aja nu ska jag packa till kryssningen! Hare bra ;)
Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0