Hahah beslutsångest eller vad?

Förlåt att jag tjatar om det.. eller nej inte förlåt, det är min blogg , jag skriver vad jag vill.. Men jag har tröttnat jätte mycket på min s.k. "Chantal-lugg".. så jag funderar på att klippa om den till en "Ashely-lugg".. Ungefär samma historia som jag tjatade om innan jag klippte lugg... Förutom att jag nu har ändrat mig... :P

  Typ så... Förstår ni vad jag menar.. Klippa till min lugg så den blir typ som en kort snelugg.. Vad tror ni ? (Ska försöka hitta en bättre ild, men ni fattar nog...)

Borde som vanligt plugga istället för att göra det här men ... vem bryr sig ? :P
Jag sitter istället och lyssnar på musik från min Winamp. That's right, jag har inte iTunes som alla andra!  Och det är på Shuffle mode, och tro mig , då spelas allting från Mary J Blidge till S club 7 till Johnossi till Sizzla... I am a human med mycket blandat musiksmak med andra ord.. ;) I'm lovin' it !

Snart blir det Gossip Girl och DH ! :)

Puss!


Här har ni en bättre bild på hur jag vill ha det :)

Click to view full size image

Fast det är typ redan så om jag lägger luggan lite mer åt sidan kom jag på . Goodie :)

Hahah , hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tänkte precis säga det, är det inte bara att dra luggen åt sidan så har du en ashleylugg? that way, u can have it both ways. Svårare är det när man vill ha långt hår men klippt av sig sitt långa fina hår.

2008-05-20 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0